آموزش


مواردی در خودرو که باید قبل از شروع سفر بررسی کنید

مواردی در خودرو که باید قبل از شروع سفر بررسی کنید

اگر قصد سفر با خودرو را دارید بهتر است قبل از شروع از سالم بودن و درست کار کردن خودرو مطمئن شوید. چک کردن ماشین قبل از سفر می تواند به شما کمک کند تا از مشکلات مختلفی که می‌توانند حال خوب شما را بد کنند جلوگیری کنید. در اینجا برخی از مهم ترین مواردی که باید قبل اززدن به دل جاده باید بررسی کنید را آورده ایم.

آموزش نحوه استفاده و نگهداری دنده اتوماتیک

آموزش نحوه استفاده و نگهداری دنده اتوماتیک

این روزها شاهد افزایش محبوبیت گیربکس‌های اتوماتیک خودروها در بین خودروهای حتی اقتصادی هستیم، زیرا مزیت های مختلفی همچون راحتی، سهولت رانندگی و بهره‌وری سوخت بهتر (در بعضی موارد) را ارائه می‌دهند. با این حال، گیربکس های اتوماتیک نیز به مراقبت و نگهداری مناسب نیاز دارند تا از عملکرد روان و قابل اعتماد آن ها اطمینان حاصل شود.

دلایل جوش آوردن خودرو چیست؟

دلایل جوش آوردن خودرو چیست؟

داغ شدن بیش از حد خودرو یک مشکل رایج و خسته کننده است که می تواند به موتور شما آسیب برساند و سفر شما را خراب کند. اما علت داغ شدن بیش از حد خودرو چیست و چگونه می توان آن را برطرف کرد؟ در این مقاله دلایل اصلی گرم شدن بیش از حد خودرو و اقداماتی که می توانید برای جلوگیری و رفع این مشکل انجام دهید را توضیح خواهیم داد.

درباره‌ی نویسنده
تمام سعی ما بر ایناست که مطالب مفید و آموزنده درباره نگهداری خودرو، اصول رانندگی درست، معرفی قطعات و لوازم مفید برای شما بنویسیم. امیدواریم نظراتتون را با ما در میون بذارید.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها